wtorek, 13 kwietnia 2010

Hura - mój nowy blog już działa!

Witam wszystkich na moim nowym blogu!
To pierwszy prowadzony przeze mnie blog, dlatego proszę o wyrozumiałość.
Ostatnio masa moich koleżanek żyje jednym tematem ŚLUB! Nie wiem czy to tylko w moich kręgach, ale grono ludzi zaręczonych powiększa się w błyskawicznym tempie!
To chyba już wiosna zagościła na dobre w ludzkich sercach. Ja - chociaż do ślubu mi jeszcze daleko postanowiłam pogrzebać w sieci za nowościami z tej dziedziny! Może znajdę coś czym uda mi się Was zaskoczyć Moi czytelnicy. Hmm zwracam się tak chociaż nie wiem czy już mam do kogo :D Bardzo bym chciała, żeby ktoś jednak czytał moje wypociny. Mam nadzieje, że razem odkryjemy tajniki przygotowań do wymarzonego dnia, na który czeka każda kobieta!
Na dziś to tyle, będę szukać dla Was smaczków ślubnych :D
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz